Komplexné služby v Klientskom centre OSBD Nitra
V akých veciach vám môže Klientske centrum pomôcť
Klient bytového družstva môže v našom centre, ktoré sídli na Dlhej ulici č. 4, Nitra-Chrenová vybaviť prakticky všetky bežne sa vyskytujúce požiadavky:
- Vydávame potrebné potvrdenia, napríklad:
- Potvrdenie správcu o nedoplatkoch,
- potvrdenie o veku stavby – za účelom znaleckého posudku,
- potvrdenie o výške poistného – ak vlastník rieši poistnú udalosť.
- Realizujeme zmeny a prevody práv vlastníkov a členov:
- zmena vlastníka bytu pri predaji, dedičstve, rozvode...,
- prevod členských práv družstevných bytov.
- Vybavíme podnájom družstevného bytu, ktorý schvaľuje Predstavenstvo bytového družstva.
- Poskytujeme nasledujúce služby:
- informácie o zálohových platbách,
- informácie alebo zmeny mesačného predpisu,
- informácie alebo prípadné vyriešenie nezrovnalosti v ročnom vyúčtovaní,
- informácie o platbách do fondu prevádzky, údržby a opráv.
- Prijímame požiadavky na:
- opravy a údržbu realizované cez Centrálne stredisko údržby resp. pracovisko Vráble,
- riešenie porúch a problémov v spoločných priestoroch (okrem iného aj deratizácia, plesne a pod.),
- prijímame Žiadosti o stavebné úpravy za účelom udelenia súhlasu alebo predbežného súhlasu.
- Vyhľadáme potrebné dokumenty a informácie v archíve OSBD ako je:
- projektová dokumentácia (pre identifikáciu nosných priečok, vlastníctva pivníc) a pod.,
- informácie o minulých obnovách bytových domov.
- Poskytujeme informácie a asistenciu pri riešení rôznych problémov týkajúcich sa bytov a bytových domov v správe OSBD.
Čo vybavíte osobne, telefonicky, e-mailom:
Všetky informácie a podporu vám radi poskytneme pri osobnej návšteve klientskeho centra (prosím, nezabudnite si občiansky preukaz). Niektoré záležitosti možno vybaviť aj e-mailom: napr. nahlásenie zmeny v počte osôb a telefonicky: všeobecné informácie a informácie o platbách, ale iba na základe vášho variabilného symbolu.
Ak si nie ste istí, či treba prísť osobne alebo čo k vybaveniu vašej veci potrebujete, zatelefonujte nám ešte pred osobnou návštevou v pracovný deň.
Počas štátnych sviatkov býva Klientske centrum zatvorené.Za ktoré služby v Klientskom centre zaplatíte?
Informácie, poradenstvo ako aj mnohé iné služby sú pre zákazníkov Klientskeho centra bezplatné.
Administratívne poplatky za platené služby (najmä vydávanie potvrdení, výpisy z archívu, realizácia predpisov atď.) sa uhrádzajú priamo v klientskom centre.
Netýka sa to však mesačných zálohových platieb, nedoplatkov a úhrad faktúr, ktoré sa platia prevodom na účet.
Upozornenie: Poplatky za služby poskytované v Klientskom centre OSBD možno v súčasnosti uhrádzať len v hotovosti, teda nie je možná platba platobnou kartou.